BLOK EKIPA (160), DENTYSTA

28 jan 2019
3 517 525 Áhorf

SPInka Film Studio zaprasza na 160. odcinek BLOK EKIPY. Subskrybujcie kanał SPInki Film Studio i dajcie się ponieść absurdowi!
www.fb.com/spinka.blokekipa
inst @spejsonvlog
oficjalny sklep - spinka.cupsell.pl

Ummæli
  • przeHUJ

    adamek xdadamek xdMánuði síðan
  • Elo Kubańczyk

    Michał WęglarzMichał WęglarzMánuði síðan
  • 3:03 czy to ten ziomek z egzorcysty odc. 1?

    MR. OSK4RMR. OSK4R2 mánuðum síðan
  • O boze 7 czy 6 lat i 160 odc

    Bartus RudzinskiBartus Rudzinski3 mánuðum síðan
  • Chuj nie huj

    Chop ZawodowiecChop Zawodowiec3 mánuðum síðan
  • Akurat portfela zapomnialem xD

    Sebastian SztejnbisSebastian Sztejnbis4 mánuðum síðan
  • Ten kanał jest genialny ;D

    Sebastian SztejnbisSebastian Sztejnbis4 mánuðum síðan
  • Nienawidze legi ja wole gurnik zabrze to najlepszy klub ksg

    Dominik ManiuraDominik Maniura4 mánuðum síðan
  • Dentysta hujszysta

    XAMCA _ProXAMCA _Pro4 mánuðum síðan
  • Będę jaja - no bez jaj ....

    Morbid AngelMorbid Angel5 mánuðum síðan
  • Jesteście na lepsie

    Ogegg GghghgggsOgegg Gghghgggs5 mánuðum síðan
  • Jusz to w tv oglondałe o 2.00 w nocy

    Kacper JastrzebskiKacper Jastrzebski5 mánuðum síðan
    • Jusz?? Oglondal.....???? Chłopie do szkoły idź naucz się po polsku pisać analfabeto!!! Sorry jeśli to komentarz pisał 5cio latek.

      Morbid AngelMorbid Angel5 mánuðum síðan
  • Ja bym napisał przechujoza czy coś

    ruski cyganruski cygan5 mánuðum síðan
  • Księga ulicy mówi kto majtek nie nosi ten żula i hajs prosi

    BARTRTYKPATYKBARTRTYKPATYK5 mánuðum síðan
  • Chuj* przez ch

    Damian CzajaDamian Czaja6 mánuðum síðan
  • 2:56 kto tesz mysilal sze Wojtas iurasofi tam cos z zembami robil

    Szymek AssasinSzymek Assasin6 mánuðum síðan
  • 🤣 🤣

    Aleksandra KoziołAleksandra Kozioł6 mánuðum síðan
  • Co to ma znaczyć??

    Be me/not a daily volg.Be me/not a daily volg.6 mánuðum síðan
  • 5:24 nie wiem czemu, ale wyobrażam sobie na jego zębach Suck my digidonk. literki pasują idealnie do każdego zęba xD

    ᴍ ᴇ ʀ ɪ ɴ ǫᴍ ᴇ ʀ ɪ ɴ ǫ6 mánuðum síðan
  • 😂👍⚽

    Renata OlejnikRenata Olejnik6 mánuðum síðan
  • Ten który od dentysty wychodził to chyba Marcinek z egzorcysty

    vicio 3170vicio 31707 mánuðum síðan
  • Spejson skuj ryja frajerowi a ten się znieczula BEKA XDDDD :) :)

    Roman ŁapiczRoman Łapicz7 mánuðum síðan
  • de dentysta za niecałe kilka (tysięcy).

    Polska PolskaPolska Polska7 mánuðum síðan
  • Wiem że rok spóźnienia ale teraz zauważyłem że u dentysty ten gościu przed wejściem ziomeczków jest tym samym gościem z pierwszego odcinka egzorcysty

    SkoZiSkoZi7 mánuðum síðan
  • W 4:50 przed spejsonem,walem i wojtasem stoi wojtas i spejson

    Mateusz KopećMateusz Kopeć9 mánuðum síðan
  • ok

    Michał SzczesniakMichał Szczesniak9 mánuðum síðan
  • 3:04 Mi się wydaje czyto jest ten z pierwszego odcinka egzorcystę?

    Tadeo LatoTadeo Lato9 mánuðum síðan
  • Twój stary to dentysta?

    Cebulas OgórasCebulas Ogóras9 mánuðum síðan
  • Myślałem że napiszę HWDP

    Ołter SpejsOłter Spejs11 mánuðum síðan
  • O

    Lena FornalLena Fornal11 mánuðum síðan
    • L

      Lena FornalLena Fornal11 mánuðum síðan
    • Wokis

      Lena FornalLena Fornal11 mánuðum síðan
  • Wie ktos co to za nuta w intrze

    Turas Kebabini MusoliniTuras Kebabini Musolini11 mánuðum síðan
  • 2:57 gdzie tu kurwa jest brama wjazdowa ? ;D

    ZikmanZikman11 mánuðum síðan
  • 😡 🧥 👖 👟to jest spejson ma zero %siły 1 like 1%siły Jeżeli nie chcesz to nie musisz

    Fortnite.chalangesFortnite.chalangesÁri síðan
    • @Fortnite.chalanges no to co innego

      SzwagierSzwagierÁri síðan
    • @Szwagier jest wkurwiony na Arke

      Fortnite.chalangesFortnite.chalangesÁri síðan
    • No spejson taki czerwony nie jest

      SzwagierSzwagierÁri síðan
  • 0:35 debil mówić nie umie

    Szymon PiątkaSzymon PiątkaÁri síðan
  • Jak fajne ze mi na pierwszej pozycji wyskaczył ten odc bo dzisiaj na zakladanie aparatu na zemby jade

    A3roA3roÁri síðan
  • Dodajcie do ekipy dodatkowego blokowca sympatycy wymysla

    Anna NowickaAnna NowickaÁri síðan
  • 3:04 - hmmm czy to nie ten sam koleś z 1 odcinka Egzorcysty?

    Kacper BudziszKacper BudziszÁri síðan
  • Wojtas ma na zębach napis ,,huj". A potem ,,przehuj".🤣😂😅

    Konto TechniczneKonto TechniczneÁri síðan
  • 3:04 to ten koleś z 1 odcinka egzorcysty

    Signum Sanctae CrucisSignum Sanctae CrucisÁri síðan
  • 2:50 o co chodzi z tym tłumem? XD

    Franex PiesekFranex PiesekÁri síðan
  • Od dentysty wychodzi Ten sam typ co z pierwszego odcinka egzorcysty

    ChystekChystekÁri síðan
  • TAKI TATUAŻ TO TAK NA SERIO MOŻNA ZROBIĆ NA ZĘBACH?

    ANARCHOLICS TECHNO ŚWIRY RYMY BITY SETY TABLETYANARCHOLICS TECHNO ŚWIRY RYMY BITY SETY TABLETYÁri síðan
    • Nie kurwa na niby

      TheMarik1234TheMarik123411 mánuðum síðan
  • Xd

    Hns_ewronHns_ewronÁri síðan
  • 3:04 czy tylko ja tak zawsze wychodze od dentysty?

    YNG YETISYNG YETISÁri síðan
  • Po tym filmie boje sie iść do dentysty

    Olcia xOlcia xÁri síðan
  • Walaszek gdzie jest bomba??? 😂

    kuba naturalkuba naturalÁri síðan
  • Dawaj więcej jest git malina

    BannedBannedÁri síðan
  • ja pierdole chłopie jak Ty to wymyślasz :D

    Andrzej NatkanskiAndrzej NatkanskiÁri síðan
  • 🤣😂😂 ZAJEBISTE 👍

    MonikaSzterna PinkawaMonikaSzterna PinkawaÁri síðan
  • Prze... Fajny odcinek :P

    CZARNYEUCZARNYEUÁri síðan
  • 3:03 na ścianie widać napis "Walaszek grubasie kiedy..." xD

    LA V̶o̶l̶t̶e̶r̶N̶LA V̶o̶l̶t̶e̶r̶N̶Ári síðan
  • git produkcja wypierdalać. stary was jebie w dupe. z kolegami

    polishqciapepolishqciapeÁri síðan
  • 3:05 gościu z pierwszego odcinka egzorcysty

    Szymon RybarczykSzymon RybarczykÁri síðan
    • No tak

      Galaxy's PolskaGalaxy's Polska22 dögum síðan
    • Myslalem ze nikt nie zauważy

      szymon hallmannszymon hallmann7 mánuðum síðan
  • 4:46 dwa Wojtasy, Spejsony i dwóch Walo (te czarne typki przed nimi)

    Oskar1331Oskar1331Ári síðan
  • Kocham Blok Ekipę!!! Co jeden odcinek to lepszy! :D

    Sebastian SebaSebastian SebaÁri síðan
  • Na trzech górnych jedynkach xd

    HæterekHæterekÁri síðan
  • Przecież puczyk to spejson

    Marcin ChuchmaczMarcin ChuchmaczÁri síðan
  • było kurła jebance

    Robert PiotrRobert PiotrÁri síðan
  • -jebać was- *kocham*

    Jasi000 K824BJasi000 K824BÁri síðan
  • Mówi się poszedłem a nie kurwa poszłem

    MIKI 1100MIKI 1100Ári síðan
  • Mógł przerobić "huj" na "bmw"

    SJ257SJ257Ári síðan
  • Elo

    Simsmar 3Simsmar 3Ári síðan
  • "Trzy gorne jedynki"

    M.D.030540 PLM.D.030540 PLÁri síðan
  • HUJ - HU∨◖P

    Anon AAnon AÁri síðan
  • 1:15

    MichałMichałÁri síðan
  • Ok

    Lool FilmLool FilmÁri síðan
  • Uwielbiam blok ekipa i włatcy móch 💓

    Nikola ChanNikola ChanÁri síðan
  • Mogli zmenić na hwdp

    Maciek DąbrowskiMaciek DąbrowskiÁri síðan
  • Ja by poprawiła na "Rudy h..j" :)

    Tomasz JasińskiTomasz JasińskiÁri síðan
  • Walaszek@ Zrob odcinek ze mnom! Marianna Słąwojka PROSI!!!!!!

    Marianna SławojkaMarianna SławojkaÁri síðan
    • Ze MNOM??? "MNOM" ,hehe dobre ,nowe polskie słowo....

      Morbid AngelMorbid Angel5 mánuðum síðan
  • Heh przecież w obówiu sportowym wstęp wzbroniony

    Mario 1337Mario 1337Ári síðan
  • To kiedy dojadą budę?

    Tomekemgeoka drabkaTomekemgeoka drabkaÁri síðan
  • 2:15 Dziewczyna z odcinka,w którym Wojtas udawal brata Pazdana i Walo "pozyczyl" z warsztatu audi A8 od klienta (ojca tej dziewczyny)

    gregor 101084gregor 101084Ári síðan
  • Może Marka i Edka ze zlomowisko. pl do jakiegoś odcinka blok ekipy?

    myszatyCBmyszatyCBÁri síðan
  • chuj przez ch. co ty miales z orto ? XDD

    VEXUZVEXUZÁri síðan
  • elo a co sadzicie o takiej animacji? ispast.info/losk/v-deo/iHyJoZCltYTcZ6A.html

    trotyl wielkitrotyl wielkiÁri síðan
  • WALKA CIEŚLAKA ispast.info/losk/v-deo/hHSEZ2nHrXi8maw.html

    lukasz-glowackilukasz-glowackiÁri síðan
  • Walaszek co z egzorcystą

    Ve eonVe eonÁri síðan
  • Zróbcie cieślak blog

    PRZEMEK XDPRZEMEK XDÁri síðan
  • Siur sie podnosi gdy grubas walaszek blok ekipy nowy odcinek glosi.

    DonJuan LopezDonJuan LopezÁri síðan
  • (L)

    Rox 1111Rox 1111Ári síðan
  • ktoś wie co się stało z egzorcystą po zlikwidowaniu showmax?

    Kondzio 206Kondzio 206Ári síðan
  • Jest spoko, ale dawno nie było spejsonvloga

    vProvProÁri síðan
  • Dobra pany z innej beczki, gdzie teraz oglądać Egzorcystę? Bo Showmax już nie dostępny w Polsce, a przed wczoraj nowy odcinek wyszedł, ktoś wie gdzie teraz można obejrzeć egzorcystę?

    RaFish - WędkarstwoRaFish - WędkarstwoÁri síðan
  • Nic nie czuje kapitan dupa

    Adrian ChamplewskiAdrian ChamplewskiÁri síðan
  • Nagraj kiedyś jak tworzysz te wszystkie animacje postaci itp

    ddamsonnddamsonnÁri síðan
  • Księga ulicy mówi wyraźnie kto po piciu nie scza ten nie sklepie nawet leszcza

    TyfeksTyfeksÁri síðan
  • No to teraz dwa lata odcinka nie będzie xd

    Daniel JasinskiDaniel JasinskiÁri síðan
  • Jebać legie

    Mateusz KoziminskiMateusz KoziminskiÁri síðan
  • Może ktoś da suba ? 🥺

    Ink Mario the hedgehogInk Mario the hedgehogÁri síðan
  • Zajebista odcinek

    Oliwier MatyjaOliwier MatyjaÁri síðan
  • ej już nie ma showmaxa to gie teraz egzorcysta bedzie wstawiany ?

    Sebastian KędzierskiSebastian KędzierskiÁri síðan
  • I zemścił sie typek ultra fioletem XDD

    GapsuGapsuÁri síðan
  • dajcie suba

    burger gaming zbieram 100 subuwburger gaming zbieram 100 subuwÁri síðan
  • Kiedy "Cygańska Zemsta"

    Źreb cuŹreb cuÁri síðan
  • Kiedy będzie odcinek gdzie złotówa wypadnie na kant xd?

    GradzioGradzioÁri síðan
  • Było blisko żeby ja tam był

    Mariusz PudzianowskiMariusz PudzianowskiÁri síðan
  • I co teraz będzie z egzorcysta jak showmax już został zlikwidowany??

    W KW KÁri síðan
    • Pewnie będzie gdzie indziej, trzeba czekać na info

      Seba 1234Seba 1234Ári síðan
  • A morał z tego taki : nie idźcie do dentysty bo napisze ci ,, huj " na zębach, koniec :3

    Crystal Melody 6669Crystal Melody 6669Ári síðan
  • Super😀

    Małgorzata NowickaMałgorzata NowickaÁri síðan
ISpast