BLOK EKIPA (172), BITWA FREESTYLOWA

29 apr 2019
3 583 546 Áhorf

SPInka Film Studio zaprasza na 172. odcinek BLOK EKIPY. Subskrybujcie kanał SPInki Film Studio i dajcie się ponieść absurdowi!
www.fb.com/spinka.blokekipa
inst @spejsonvlog
oficjalny sklep - spinka.cupsell.pl

Ummæli
  • "Mientka festynowa bibka gejowska, pojedynki na rimming, stechł wory , gówna na brodach , nie posrajta" - wielka freestylowa bitwa grochowska, pojedynki na rymy, wstęp wolny , główna nagroda niespodzianka" -- Umarłem

    ExcelsiorExcelsiorDegi Síðan síðan
  • 8:10 morda wojtasa mówi za siebie xDDDDDDDD

    Pocztowy 69 XXDDPocztowy 69 XXDD5 dögum síðan
  • Gołąb rozjebał hahahahh

    kołacinakołacina14 dögum síðan
  • 6:13

    Liwia KierejszysLiwia KierejszysMánuði síðan
  • A gdzie intro?

    33 bIKON33 bIKONMánuði síðan
  • Rudy zajebiscie wjechal ale braklo rymow xD

    PLA ALPPLA ALPMánuði síðan
  • Jest.krulem

    Ania OleszczukAnia OleszczukMánuði síðan
  • zajebiste rymy walaszek grubasie wiecej rapow w tym temacie albo jakas nuta bo inaczej po leci luta

    Old 77Old 77Mánuði síðan
  • "Pojedynki na rimming" XDDDDD

    Danyil SaulinDanyil Saulin2 mánuðum síðan
  • Intro ktos zajebał

    SEbiXon_ 98SEbiXon_ 982 mánuðum síðan
  • Miesiąc bana za naruszenie regulamina 😂

    Konrad DziaraKonrad Dziara2 mánuðum síðan
  • Rudy niczym Sixnine xSDD

    redemption1redemption12 mánuðum síðan
  • pierłem . ;0 ISpast For iPhone

    vidmo boyzvidmo boyz2 mánuðum síðan
  • Rudy co wjechał. Na propsie

    Mateusz IwankówMateusz Iwanków3 mánuðum síðan
    • Zasłużył na stówkę :D

      Mateusz IwankówMateusz Iwanków3 mánuðum síðan
  • Uwielbiam blok ekipe

    Paulina LyskawaPaulina Lyskawa3 mánuðum síðan
  • Naprawdę? To już rok minoł??!

    Ptaszniki ŚwiataPtaszniki Świata3 mánuðum síðan
    • Tak

      TomekTomek3 mánuðum síðan
  • Wpisz opis

    Bean ManBean Man3 mánuðum síðan
  • czy to jedyny odcinek bez intra?

    Jakub MaliszewskiJakub Maliszewski4 mánuðum síðan
  • 1:45 moja babcia też się nazywa Stanisława xD

    AriAri4 mánuðum síðan
    • Moja też

      Jakub DąbrowskiJakub Dąbrowski24 dögum síðan
  • 8:11 i ta mina spejsona hehehe

    Uszatek 346Uszatek 3464 mánuðum síðan
  • Kolejny raz żart z zakonnica w Castoramie Ale znowu nie dokończony

    Amelia OlszewskaAmelia Olszewska4 mánuðum síðan
  • 1:16

    placek ytplacek yt5 mánuðum síðan
  • Wojtas rozjebał wszysto🤣🤣🤣

    Mateusz GierczakMateusz Gierczak5 mánuðum síðan
  • przychodzi zakonnica do castoramy... XDDDDDDDDD

    kacperson madikacperson madi5 mánuðum síðan
  • rudy dobrze rymował

    nosacz Polskinosacz Polski5 mánuðum síðan
  • już myślałem że rudy wygra

    Cebulas OgórasCebulas Ogóras5 mánuðum síðan
  • "poeta xD spejson"

    _pawlox __pawlox _5 mánuðum síðan
  • koks :D

    Antekx!Antekx!5 mánuðum síðan
  • Elo

    Aneczka PyrzakowskaAneczka Pyrzakowska5 mánuðum síðan
  • Cieslak rozpierdala wszystkich hahahaha

    Mietek MaterialistaMietek Materialista5 mánuðum síðan
  • McGołąb dobrze wbił na bita ;-)

    P0j3B4Ny!P0j3B4Ny!5 mánuðum síðan
  • Film: się zaczyna SPEJSON: MIĘTKA, FESTYNOWA, PIPKA, GEJOWSKA! Pojedynki na riming, stęchu wory. Gówna na brodach, nieposrajda

    TEEGATEEGA5 mánuðum síðan
  • Zajebiste kurwa

    kokosik B.L.kokosik B.L.5 mánuðum síðan
  • 4:19-4:37 najlepsze 🤣🤣🤣

    JBL FIFAJBL FIFA5 mánuðum síðan
  • 什么在这里,我在双骗日元

    Paluch rybnyPaluch rybny6 mánuðum síðan
  • *MORDECZKI* *MAM DOBRA SPRAWE* *SPEJSON DO MNIE DZWONIL*

    Gracjan i natanGracjan i natan6 mánuðum síðan
  • *mietka festynowa pipka gejowska*

    Gracjan i natanGracjan i natan6 mánuðum síðan
  • Woj tas Woj tas Woj tas

    Fabian QbxhehsFabian Qbxhehs6 mánuðum síðan
  • nominuje gołąba i wojtasa

    cubuhcubuh6 mánuðum síðan
  • Wojta's: Śpiewa Przeciwnik: (3:37) *aśeśeśeśeśeśećśeśće*

    TEEGATEEGA6 mánuðum síðan
  • Wojtas do hot 16 challenge xd

    mrokula piłkarskamrokula piłkarska6 mánuðum síðan
  • 😵😵😵😵😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    Aurelia SakowskaAurelia Sakowska6 mánuðum síðan
  • 😑😑😑😑😑😑😑😑

    Aurelia SakowskaAurelia Sakowska6 mánuðum síðan
  • Jak już mamy sie czepiać niedoróbek w animacji to to że 5:02 te same ręce tłumu ustawione identycznie na przejściu z Cjalisa na Wojtasa... :)

    Sebastian WnękSebastian Wnęk6 mánuðum síðan
  • xddd ale rymy wojtas

    JakJanuary2010JakJanuary20106 mánuðum síðan
  • 🗣🎤 Proszę, proszę, proszę trawkę pali... który? I już dzwonimy do prokuratury Bastian ®ozjebał💣 jednym wersem 🤯

    Lucky LoserLucky Loser7 mánuðum síðan
  • Niegdy się nie dowiemy o kawale wojtasa🤣

    Maciek ŻabickiMaciek Żabicki7 mánuðum síðan
  • Spejson sterydziasz

    Mansky_ TOP1Mansky_ TOP17 mánuðum síðan
  • Początek ! Umarłem hahahahahahah Pojedynki na rimming hahaha bitwa gejowska!

    MrSurelysureMrSurelysure7 mánuðum síðan
  • najlepszy odcinek XD

    John SmithJohn Smith7 mánuðum síðan
  • Spejson trzyma się za morde żeby nie wychlapać że to oni te butelke tam postawili 😂😂

    Kamil PKamil P7 mánuðum síðan
  • Fajny film 1 like

    Agent_MateuszYT KapicaAgent_MateuszYT Kapica7 mánuðum síðan
  • Halina i Zenek hahahahahaha Mama spejsona Pan Wiesiu Owen Sis wojtasa

    neon witulskineon witulski7 mánuðum síðan
  • Kołacina ziułek Cieślak VALO Wojtas spejson Seba Mati gruby łysy łysa Solaris paruwa Maciora

    neon witulskineon witulski7 mánuðum síðan
  • pojedynki na rimming xD

    MarcinMarcin7 mánuðum síðan
  • Jeden z lepszych odcinków

    DeyawuDeyawu8 mánuðum síðan
  • a tak dobrze szło Rudemu...

    AmmazonicaAmmazonica8 mánuðum síðan
  • 1:10 nawiązanie do misia Pushupka :)

    BorsukBorsuk8 mánuðum síðan
  • Paris platynov WIN

    doland31doland318 mánuðum síðan
  • 4:52 bibki gejowskiej xd

    Carpis Yt 97Carpis Yt 978 mánuðum síðan
  • Rapsy Cieślaka mnie rozjebały hehe kurwa 123

    Mr_Lan 98Mr_Lan 988 mánuðum síðan
  • Gówna na brodach

    Tomasz Tom JTomasz Tom J8 mánuðum síðan
  • Wojtas i Mc Gołąb fajnie pojechali... I co dziwne nawet Udy xD

    Sebastian WnękSebastian Wnęk8 mánuðum síðan
  • 3:12 rapsy

    kamil_ officjalkamil_ officjal9 mánuðum síðan
  • Gdybym się do tego nie przyjebał to bym nie był sobą jak rudy gdy nie zakabluje, ale o co qwa chodzi z tym typkiem w 0.53 a dokładnie co to znaczy "panasonic 100%"?

    SonicRecordsSonicRecords9 mánuðum síðan
  • ,,A więc mili państwo oraz klienci klubu speluno" xD

    PafeuPafeu9 mánuðum síðan
  • Żałuje Rudego który nie ma kolegów :(, Smutno mi z jego życia.

    DawiziuK!DawiziuK!9 mánuðum síðan
  • Śmiech tłumu z "Pod gradobiciem pytań". Ech...dobre czasy, kiedy oglądałem to naprzemiennie z Sarnim Żniwem i Bułgarskim Pościkkiem.

    EximiusEximius10 mánuðum síðan
  • "dupa" nie powiedział ale "morda" to już tak

    Kacper KarczewskiKacper Karczewski10 mánuðum síðan
  • rudy byl najlepszy XD

    YouTube KomandosYouTube Komandos10 mánuðum síðan
  • 7:42 szkoda że nie powiedział tego, bo pewnie śmieszne by było

    kapirakapira10 mánuðum síðan
    • On tego nigdy nie powie raczej

      MGamesMGames3 mánuðum síðan
  • Zażygali całe boisko

    Adrian KrygowskiAdrian Krygowski10 mánuðum síðan
  • 4:18 Rudy wjezdza na bit:D : prosze prosze prosze, trawke pali ktory, i juz dzwonimy do prokuratury" D:D hahah

    KPT 13KPT 1310 mánuðum síðan
  • 69 tys łapek w góre XD

    VatachaVatacha10 mánuðum síðan
  • Mientka festynowa bibka gejowska

    Puss GamingPuss Gaming10 mánuðum síðan
  • Cieślak rozjebał😆

    Street workout JuniorStreet workout Junior10 mánuðum síðan
  • To jak to oko ochroniarzowi z nerw chodziło......bezcenne. To dzieło sztuki miażdży różne oskarowe szmiry.

    Miros GMiros G10 mánuðum síðan
  • Cieślak to zna się na fristajlu;-)

    PrzemkuPrzemku11 mánuðum síðan
  • 4:20 weed

    RojoV TVRojoV TV11 mánuðum síðan
  • Bitwa na rimming xD

    Hatr3dHatr3d11 mánuðum síðan
  • boże rudy jaki raper hahahah

    MadzixMadzix11 mánuðum síðan
  • Wygrałem stówe poproszę

    Monika HirszMonika Hirsz11 mánuðum síðan
  • 0:01 a ja dalej sie smieje i to powtarzam

    ADAM POLSKAADAM POLSKA11 mánuðum síðan
  • Rudy na bluzce ma napisane HNS z fortnite paczol

    Samsungudwi7ehstr G Tab4fddkSamsungudwi7ehstr G Tab4fddk11 mánuðum síðan
  • No to 8 mila na Grochowie.

    RabbiDRabbiD11 mánuðum síðan
  • Pierwszy!!!!!!

    kubbba76 /gajlonexqkubbba76 /gajlonexqÁri síðan
  • Jestem Paweł strażnik grochwa A dla tych co nie wierzą To chuj

    Ameba królikAmeba królikÁri síðan
  • Rudy Bastion doniósł Saganowi sam na siebie i miesiąc bana do speluno. XD

    Konto TechniczneKonto TechniczneÁri síðan
  • Stęchu wory

    Bary 989Bary 989Ári síðan
  • Bastian rozjebał tym wleceniem bez zapowiedzi :D

    adas0860adas0860Ári síðan
  • Elo ziomeczki jestem waszym wielkim fanem . Dacie mi autograf?

    Mateusz MorgaMateusz MorgaÁri síðan
  • czy tylko mi MC gołąb przypomina Wilka WDZ? XD

    KTM EXC 450KTM EXC 450Ári síðan
  • Bartosz Walasek to chory psychicznie homoseksualista.

    Polish ManPolish ManÁri síðan
  • Kułcze kułcze kułcze, co tu obić co tu obić :D

    KillerrKillerrÁri síðan
  • Rudy najlepszy

    Krystian ŻakKrystian ŻakÁri síðan
  • To jest prawie tak samo żałosne jak prawdziwe bitwy

    Bori 33Bori 33Ári síðan
  • 4:19

    kruszynakruszynaÁri síðan
  • 4:18

    kruszynakruszynaÁri síðan
  • Najlepsze! 4:06

    kruszynakruszynaÁri síðan
  • Rudy to głupi idiota

    xpietersonxpietersonÁri síðan
ISpast